Algemene Voorwaarden Loyaliteitsprogramma OppoClub
1. Lid worden (hierna te noemen ‘Lid’) houdt in dat je akkoord gaat met deze Algemene Voorwaarden voor ons loyaliteitsprogramma (hierna te noemen de ‘OppoClub’). Lees deze voorwaarden zorgvuldig door voordat je je aanmelding indient om Lid te worden.
2. De OppoClub stelt elk Lid in staat om loyaliteitspunten (hierna ‘Punten’) te verzamelen en in te wisselen, en om deze Punten te gebruiken voor ‘Beloningen’ (zoals gedefinieerd op de speciale OppoClub-webpagina). Het aantal Punten en je inwisselgeschiedenis zijn zichtbaar in het Lid-account.
3. Een Lid kan Punten verdienen over de netto waarde van gekochte artikelen (minus eventuele kortingen), zoals weergegeven in het winkelmandje van het Lid.
4. Punten die zijn verdiend door het afronden van een aankoop kunnen pas worden ingewisseld nadat de retourtermijn voor die aankoop is verstreken.
5. Bestellingen die zijn geplaatst met gebruik van beloningspunten kunnen worden terugbetaald in de vorm van een saldo van beloningspunten, tot het bedrag dat bij de bestelling is ingewisseld.
6. Punten kunnen niet worden ingewisseld in combinatie met kortingscodes voor bestellingen of producten tijdens het afrekenen.
7. Punten zijn geen wettig betaalmiddel en hebben geen geldwaarde voordat ze worden ingewisseld. Verdiende Punten kunnen uitsluitend worden ingewisseld voor Beloningen die beschikbaar zijn binnen de OppoClub. Het is niet mogelijk om Punten in te wisselen voor contant geld of voor enig ander doel buiten de beschikbare Beloningen binnen de OppoClub op dat moment.
8. Beschikbare Punten zijn direct gekoppeld aan het account van het Lid en kunnen niet worden overgedragen naar een ander account. Accounts zijn uniek per domein en worden niet gedeeld tussen verschillende websites.
9. Oppo Merchandise Group B.V. kan de OppoClub en deze voorwaarden van het loyaliteitsprogramma op elk moment zonder voorafgaande kennisgeving wijzigen. Wijzigingen kunnen onder meer bestaan uit:
(i) het aanpassen van de verdienpercentages binnen het Programma,
(ii) het herstructureren van het Programma,
(iii) het verwijderen of wijzigen van Punten, inclusief de manier waarop deze worden verdiend,
(iv) het wijzigen van de inwisselwaarde van Punten,
(v) het verhogen of verlagen van drempelwaarden voor Punten,
(vi) het herzien van procedures en regels voor het verdienen of inwisselen van Punten,
(vii) het wijzigen van de vervaldatum van Punten,
(viii) het koppelen, combineren, integreren of samenvoegen van het Programma met andere programma’s,
(ix) het koppelen, combineren, integreren of samenvoegen van andere programma’s met het Programma,
en (x) het bijwerken van de lijst van producten die in aanmerking komen voor Gekwalificeerde Aankopen.
Dergelijke wijzigingen kunnen van toepassing zijn, zelfs als ze invloed hebben op het gebruik van reeds opgebouwde Punten.
10. Oppo Merchandise Group B.V. aanvaardt geen aansprakelijkheid voor computer-, programmeer- of drukfouten, noch voor het onbedoeld uitgeven van Punten of Beloningen. Het bedrijf behoudt zich het recht voor om dergelijke fouten te corrigeren. Indien Punten, Beloningen of Voordelen per vergissing aan een Lid-account worden toegekend, behoudt het bedrijf zich het recht voor deze te annuleren of te verwijderen.
11. Oppo Merchandise Group B.V. behoudt zich het recht voor om de OppoClub te wijzigen of te beëindigen. In het geval van beëindiging wordt hiervan ten minste 21 dagen van tevoren (of langer indien wettelijk vereist) melding gemaakt via e-mail naar het adres dat aan je account is gekoppeld. Gedurende deze periode kun je je opgebouwde Punten nog inwisselen.
12. Je bent zelf verantwoordelijk voor het op de hoogte blijven van deze voorwaarden van het loyaliteitsprogramma. Door deel te blijven nemen aan het programma aanvaard je eventuele wijzigingen.